Гарантія та повернення
Умови гарантійного та післягарантійного обслуговування
Наш інтернет-магазин надає офіційну гарантію від виробника на всю продукцію, що реалізується. Терміни гарантії залежать від обраної Вами продукції, детальнішу інформацію Ви можете дізнатися в описі товару або у менеджерів магазину.
У разі поломки або несправності виробу протягом гарантійного терміну, ви повинні повідомити нам про це за телефоном +380981018880: або електронною поштою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. із зазначенням дати покупки, ПІБ, несправності, докладним описом умов експлуатації .
Майстер сервісного відділу проведе діагностику товару та після підтвердження дефекту здійснить гарантійний ремонт, заміну несправної частини або заміну на аналогічний товар, за неможливості ремонту.
Якщо під час проведення майстром діагностики виявляється, що причина поломки (несправності) пов'язана з порушенням правил експлуатації чи експлуатаційними навантаженнями, то у гарантійному ремонті чи обміні товару Вам буде відмовлено.
Якщо на момент гарантійного обміну аналогічний товар відсутній у продажу, клієнт має право придбати будь-які інші товари з асортименту в наявності з відповідним перерахунком вартості, або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутих товарів, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.
Право на гарантійний ремонт не поширюється на випадки:
- Несправність пристрою викликана порушенням правил його експлуатації, транспортування та зберігання, викладених у «Посібнику користувача»;
- На Вашому пристрої немає, порушено або не читається оригінальний серійний номер;
- На пристрої відсутні або порушені заводські або гарантійні пломби та наклейки;
- Ремонт, технічне обслуговування або модернізація пристрою здійснювалися особами, які не уповноважені на те компанією-виробником;
- Дефекти пристрою викликані використанням пристрою з програмним забезпеченням, що не входить до комплекту постачання пристрою, або не схваленим для спільного використання виробником пристрою;
- Дефекти пристрою викликані експлуатацією пристрою у складі комплекту несправного обладнання;
- Виявляється потрапляння всередину пристрою сторонніх предметів, речовин, рідин, комах тощо;
- Несправність пристрою викликана прямою або непрямою дією механічних сил, хімічної, термічної дії, випромінювання, агресивних або нейтральних рідин, газів або інших токсичних або біологічних середовищ, а також будь-яких інших факторів штучного або природного походження, крім тих випадків, коли таке вплив прямо допускається «Посібником користувача»;
- Несправність пристрою викликана дією сторонніх обставин (стихійних лих, стрибків напруги електроживлення тощо);
- Несправність пристрою викликана невідповідністю Державним Стандартам параметрів живильних, телекомунікаційних та кабельних мереж;
Відшкодування вартості доставки товару
- Належної якості. При поверненні товару належної якості вартість доставки товару та пересилання не компенсується.
- Неналежної якості. При поверненні товару неналежної якості за умови, що недолік виник не з вини клієнта, ми відшкодуємо вартість доставки.
Зверніть увагу!
- Всі товари проходять перевірку працездатності, якості та повноти комплектації перед формуванням замовлення та передачею його кур'єру;
- Необхідно використовувати послуги кваліфікованих фахівців з підключення, налагодження та пуску в експлуатацію технічно складних товарів, які за технічними вимогами не можуть бути пущені в експлуатацію без участі відповідних фахівців;
- Витрати на монтаж та демонтаж обладнання несе Покупець;
- Гарантійне обслуговування здійснюється протягом усього гарантійного строку, встановленого на товар;
- При проведенні ремонту термін гарантії продовжується на період перебування товару в ремонті.
Умови повернення та обміну
Як повернути чи обміняти товар, який вам не підійшов?
Придбали товар, але зрозуміли, що він вам із якихось причин не підходить? Не хвилюйтесь, ви завжди можете звернутися до нас для розгляду можливості заміни або повернення товару.
Повернення та обмін можливі за умови дотримання таких умов:
- Не пошкоджено упаковку;
- Товар не вживався;
- Збережено товарний вигляд та споживчі властивості;
- Збережена комплектація.
Як повернути товар, якщо ви знайшли заводський брак при першому використанні?
Далеко не кожну проблему можна знайти при поверхневому огляді. Якщо ви виявили дефект після
того, як прийняли замовлення, його можна повернути назад. Для цього необхідно звернутися до менеджерів інтернет-магазину, ми опрацюємо ваш запит і вирішимо його в найкоротший термін.
Якщо ви не впевнені, що виявлена вами несправність є шлюбом або з якихось причин ви просто не можете використовувати ваш товар за призначенням, зателефонуйте нашим фахівцям, Вам підкажуть, як діяти далі.
Не знайшли відповіді на своє запитання?
Запитайте наших спеціалістів за телефоном
+38 098 101 88 80
або електронною поштою Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.